Renungan

Allah berfirman, "Adapun orang yang derhaka, lagi mengutamakan kehidupan dunia, maka nerakalah tempat tinggalnya. Sedangkan orang yang takut akan kebesaran Tuhannya, lagi menahan diri dari hawa nafsunya, maka syurgalah tempat tinggalnya. (An-Nazi'at: 37-41)

Sunday, March 6, 2011

Surat Terbuka Untuk Datin Seri Rosmah Mansur

Ketika saya sedang memeriksa facebook, saya terpandangkan post yang bertajuk seperti di atas..jadi apalagi saya pun bukalah dia punya blog..seolah-olah dipukau saya terus membaca sehingga habis...yang paling penting si penulis telah menyedarkan saya yang kurang berpengetahuan ini betapa nazaknya negara kita sekarang..yang pada luarannya nampak indah tapi isinya penuh dengan

kotoran..penulis tersebut baru berusia 18 tahun..masih muda, jika dilihat anakmuda yang sebaya dengannya mungkin sedang berseronok.

Apapun mari kita hayati luahan anak muda ini  KLIK UNTUK BACA

No comments:

Post a Comment